Gemini Park: bezpieczeństwo to teraz podstawa customer experience Opublikowano 12 paźdźiernika 2020
We wszystkich trzech obiektach Gemini Holding bezpieczeństwo to dziś podstawa customer experience.

Centra handlowe należące do krakowskiego dewelopera efektywnie wykorzystały ostatnie miesiące, przygotowując się nie tylko do II-ej fali pandemii, ale także do sezonu grypowego, jaki tradycyjnie przynosi jesień.  Bezpieczeństwo kupujących i pracowników we wszystkich trzech obiektach stało się kluczowe, do tego stopnia, że włączono je do customer experience galerii w Tychach, Tarnowie i Bielsku-Białej.


- Obecna sytuacja wymaga od nas innego, nowego spojrzenia na bezpieczeństwo zakupów. Elementy z nim związane i wynikające z rządowych wytycznych nie mogą być dodatkiem do działalności. Muszą się stać, przynajmniej przez jakiś czas, integralną częścią customer experiece galerii - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Powód? Jak zauważa Malcharek, stoi za tym troska o klienta, ale także o przyszłość całego rynku retail. - Klienci wybierają dziś chętniej te centra, które dają poczucie bezpieczeństwa, zapewniają komfort podczas zakupów, są przygotowane na dynamiczne zmiany i potrafią je szybko wdrożyć. Jeśli więc myślimy o utrzymaniu efektów, które po lockdownie już udało się osiągnąć, to na bezpieczeństwo musimy spojrzeć jako na jeden z najważniejszych elementów profootfallowych i proobrotowych. To obecnie także jeden z ważniejszych elementów, który buduje zaufanie oraz lojalność klienta - dodaje.

Jak to się robi w centrach Gemini Park? Przede wszystkim we wszystkich obiektach inwestora zaostrzono procedury związane z utrzymaniem czystości. Regularnie dezynfekowane są powierzchnie mające kontakt z dłońmi, czyli tzw. "gorące punkty, w tym m.in. klamki, poręcze czy przyciski windy. Regularną dezynfekcję przechodzi także strefa food court. Wzmożoną kontrolą czystości objęte są także toalety.

W każdym z centrów w strategicznych punktach galerii można znaleźć dyfuzory z płynem odkażających, klientom zapewniono w toaletach mydła przeciwbakteryjne. Oprócz tego bez trudu można zdobyć maseczki. W każdej z galerii kilka sklepów prowadzi ich sprzedaż, działają także maseczkomaty. W razie potrzeby obsługa sklepu dysponuje też nieodpłatnymi maseczkami. Centra Gemini Park poczyniły niezbędne zapasy zwłaszcza środków czystościowych i dezynfekcyjnych. Obiekty także na bieżąco dostosowują się do zmieniających się zasad. Doświadczenie zdobyte wiosną, pozwala szybko wprowadzać zmiany, także te związane m.in. z działalnością stref gastronomicznych.

Nie brakuje także informacji o panujących zasadach podawanych w zrozumiałym dla każdego i spokojnym tonie, czy to w formie piktogramów na pasażu, czy edukujących komunikatów radia węzeł. Treści te są elementem prowadzonych od wielu miesięcy kampanii edukujących klienta nt. reżimu sanitarnego. W ten sposób obiekty przypominają m.in. zakrywaniu nosa i ust, zachowaniu dystansu społecznego czy częstym myciu rąk i korzystaniu z dostępnych na terenie centrum handlowego płynów odkażających.  Informacje o panujących zasadach można znaleźć w kluczowych punktach galerii, ale także w mniej oczywistych miejscach, co ma za zadanie przypominać o regułach na każdym kroku, jednocześnie zapewniając klientom bezpieczeństwo.

A to dopiero początek rozwiązań wdrożonych przez Gemini Park. Bezpieczeństwo stało się także filarem nowej strategii marketingowej. Każde wydarzenie mające miejsce w centrach Gemini Park organizowane jest z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, w tym m.in. dystansu społecznego. Z tego powodu centra mocno stawiają na tzw. slow eventy, czyli akcje rozciągnięte w czasie (np. na 7 dni i więcej), dzięki którym widownia nie gromadzi się w jednym momencie. Elementy związane z bezpieczeństwem są także wplecione w scenariusze akcji zarówno offline, czyli na pasażu, jak i tych prowadzonych online.

- Na bezpieczeństwo patrzymy wielowymiarowo, stosując się nie tylko do rządowych wytycznych czy rozporządzeń, ale także idąc o krok dalej. Staramy się, aby o panujących zasadach w miękki sposób przypominać zarówno na pasażu, podczas wydarzeń, jak i w social mediach. Intensywnie współpracujemy także z naszymi najemcami, przekazując klientom zasady, jakie panują np. w restauracjach, kinie czy fitness clubie. Doceniamy przy tym wysiłek, jaki wkładają w troskę o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i swoich pracowników. To ważne, abyśmy w tym procesie edukacji klienta uczestniczyła każda strona, bo cel jest wspólny - mówi.




Źródło: Gemini Holding/Guarana PR

Gemini Holding Sp. z o.o. polska firma deweloperska z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku i dziesiątkami zrealizowanych z sukcesem inwestycji w kraju. Gemini Holding to obecnie jedna z dynamiczniej rozwijających się firm deweloperskich w Polsce i godny zaufania partner biznesowy. W portfolio holdingu znaleźć można dziś 3 popularne centra handlowe Gemini Park - Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz nowo otwarte Gemini Park Tychy.

 
 

 

Przypisane branże